2013. május 14., kedd

9. Fejezet - Zűrzavar

- Oh-!! - csak ennyi hang jött ki a számon, ahogy megláttam a látványt, ami a hálónkban fogadott. Nem, nem, Lee Taemin, mondd hogy az nem volt igaz, amit te az előbb láttál...
A lehető legnagyobbra nyitott szemekkel tettem tátott számra a kezem, és úgy csoszogtam át a nappaliba. Lehuppantam a kanapéra, és még mindig ugyanazzal az arckifejezéssel néztem a nagyvilágba hihetetlenkedve.
Ez meg mi volt?? Mi? Jonghyun.. Keyjel???  Jonghyun is.. meleg???
- Taemin-ah! - hallottam a folyosó végéből Key hangját, és léptei közeledtek felém.
Ahogy belépett a nappaliba, nem mertem ránézni, nem mertem semmit csinálni, csak meredtem magam elé, és nagyot nyeltem.
- Csak te vagy most itt? - kérdezte nyugodt hangon, majd leült mellém.
Én csak némán bólogattam, még mindig a semmibe meredve.
- Taemin, mit láttál... az előbb?
- Én, én... bocsánat, én nem akartam...
- Taemin!
- Hm? - néztem rá. Meglepődtem, amiért ilyen hirtelen szólt hozzám.
- Bármit is láttál, azt ugye tudod, hogy senkinek nem szabad elárulnod?
Gyorsakat pislogtam. Egy pillanatra kezdtem sértettnek érezni magam.
- De hyung, miért titkoltátok el előlünk? Hiszen barátok vagyunk!
- Igazából mi nem vagyunk együtt. Ez csak... csak a fanservice miatt volt.
- Persze, mert mikor én csináltam az Internet wart Jongyhyunnal, én is az ágyon smaciztam vele? - kezdtem mérgessé válni, és egy pillanatra el is csodálkoztam magamon, mivel nem szoktam én így beszélni sosem a többiekkel, főleg nem Keyjel. De akkor is bántott a dolog, hogy ilyeneket rejtegetnek előlünk, ezért váltam ingerültté.
- Nem, de... Taemin, ez... ezt még mi magunk sem tisztáztuk le magunkban, kérlek, adj egy kis időt nekünk, és ígérem hogy mindent elmondunk, ha rendbe jöttek köztünk a dolgok.
Kicsit lenyugodtam, és meg is bántam, hogy így ráförmedtem az előbb. Sóhajtottam egyet, és bólintottam. Még mindig az a kínos kérdés járt a fejemben, ami nem hagyott nyugodni, és egyszerűen meg kellett kérdeznem... elkezdtem babrálni az egyik párna csücskével, és szememet lesütve megkérdeztem:
- Jonghyun... Jonghyun is meleg?
Key egy ideig hallgatott. Éreztem, hogy ő is kínosnak érzi a kérdésemet. Már épp kezdte volna el a mondatát, amikor hirtelen Jonghyun előlépett a folyosóról.
- Nem Taeminnie, nem vagyok meleg.- szólalt meg, és leült mellém a másik felemre. Nem tudtam ránézni.
- De akkor...
- Key az első férfi az életemben akihez vonzódom. - mondta, és ennek a mondatnak az elhangzása után Key is hirtelen odakapta a fejét. Majd mikor végül ránéztem Jonghyunra, egészen komoly, határozott volt az arca. Kicsit összezagyválódott így bennem a kép, mert nem is olyan rég még Shin Se Kyunggal járt, aki egy nagyon csinos, nőies színésznő. Akkor hogy tetszhet neki egy férfi?
Úgy látszik zavarodottságom kiült az arcomra, mert Key egy eléggé indiszkrét kijelentést tett:
- Jonghyun biszexuális.
- Ahhhh.... értem. - Mondtam, és felszegtem a fejemet. Te jó ég, hogy mennyi minden tud történni egy röpke öt perc alatt... még jó hogy a többiek nem jöttek haza, akkor lenne igazán káosz-
- Hahó, van itt valaki? - hallottuk Minho hangját, és a bejárati ajtó csukódását. Szinte érezni lehetett, ahogyan mindenki megfeszül a szobában. Onew is megérkezett, mert hamarosan betorpantak a nappaliba. Bár próbáltuk leplezni, hogy valami van, mégis észrevették rajtunk - túl jól ismernek már minket...
- Mi van, mi a gond srácok?  - Kérdezte, Minho.
- Semmi, csak Taeminnel épp most közöltük, hogy a gyereket nem a gólya hozza... - mondta váratlanul Jonghyun. Key harsányan felnevetett, Minho és Onew csak vigyorogtak. Végül is az elterelő hadművelet szép volt, de azért nem kellett volna ilyen gonosznak lenni. Végül vettem a lapot, és kissé én is elvigyorodtam, majd meglöktem a magam mellett ülő Jonghyun vállát.
- Hyung, ne legyél már ilyen!!

2 megjegyzés:

  1. Ahh... végre:)
    Ez nagyon cuki volt, szegény Taeminben egy világ omlott össze:D Még el is tudom képzelni a ledöbbent fejét:DD

    VálaszTörlés
  2. Aaah xd nem a golya hozza a guereket xd ez vicces resz volt annak ellenere hogy komolyan leultek beszelni. :) na de kovi reszjez ugrooooom is :)
    De deeee ... Meg azom a fejek amiket vaghattak..... Hat kesz. Onewt meg egyem meg.. Csak keveset szerepel. :)

    VálaszTörlés