2013. május 8., szerda

4. Fejezet - Tony

Ez aztán nagyon okos ötlet volt a menedzsertől. Nemám rápihennénk a koncertre, nem - még hajtsuk gyorsan szét magunkat előtte egy hónappal... remek. De hát nincs mit tenni, ilyen ez a pop szakma, a hajtás sosem ér véget.
Jonghyunból pedig egészen egyszerűen nem sikerült kihámoznom, hogy mi baja van. Tegnapelőtt még semmi baja nem volt, de a megbeszélésen úgy viselkedett, meg úgy egész aznap, mint aki citromba harapott. Egy idő után nem is firtattam, csak hagytam magára. Néha csak ez kell neki... hogy elrendezze magában a kis lelki dolgait, és kész. Csak azon aggódtam, vajon velem van-e baja, mert általában ha nem velem van, akkor azt azért nekem el szokta mondani.
Kíváncsi voltam, ma vajon hogy fog viselkedni... ma lesz a közös duettünk első próbája, úgyhogy valaminek muszáj lesz történnie. Ha ez így folytatódik, akkor egyszerűen nem fogunk tudni együtt dolgozni. Na, de azért csak nem jutunk el idáig!
Ezekkel a gondolatokkal kászálódtam ki az ágyamból. A többiek még bőszen aludtak, bár ideje lett volna Jonghyunnak is felkelnie, hagytam aludni addig amíg én voltam a fürdőben. Fogtam a kis neszesszerem, és be mentem. "Aah, Key, hogy nézel ki megint.." - gondoltam magamban, mivel reggelente szörnyű fejem tudott lenni. Gyorsan le is vetkőztem, és a zuhanytálcába léptem. A tusfürdőmben egy csepp, de még annyi se volt, és a közelben nem volt más tubus. "Onew-hyung már megint elhasználta az összes tusfürdőmet!!" - zsörtölődtem magamban, és nagyot sóhajtottam. Jól kezdődik a nap... nincs más, ki kell mennem, és Jonghyuntól kell kérnem, elvégre neki kell mostanában felkelnie.
Kimásztam a zuhanyból, és csurom vizesen, egyetlenegy törülköző védelmében futottam ki a fürdőből a hálóba. Mindenütt cseppeket hagytam magam után, de nem nagyon érdekelt, csak az, hogy nagyon fázom, és tusfürdő kell.
- Jonghyun!.. Jonghyun!! - suttogtam erősen felé, és kicsit megráztam. Megint nyitott szemmel aludt ez a kis hülye. Pislogott egy-két laposat, majd hirtelenjében nagyra nyitotta a szemét, és akkorát ugrott, mint aki szellemet látott. Én majd szétfagytam félmeztelenül, úgyhogy ott toporogtam előtte, és nem jutott eszembe az, hogy rögtön az ébredése utáni első másodpercekben ő esetleg nem biztos, hogy épp erre a látványra kíváncsi.
- Kölcsönadod a tusfürdődet??
- Mi.. mi van?? - ráncolta a homlokát rám, és erősen végigmért. - Miért vagy meztelen?
- Mert fürödtem, csak éppenséggel VALAKI elhasználta az összes TUSFÜRDŐMET!! - Már nem bírtam ki hogy ne emeljem meg a hangomat, annyira mérges voltam Onewra. A többiek elkezdtek forgolódni az ágyukban - sikerült felvernem mindenkit.
- Ah.. aha... ott van a polcomon. - mondta Jonghyun álmos hangon, és rámutatott a polcára.
- Köszi! - Gyorsan felkaptam, és spuriztam vissza a fürdőbe, további víztócsát hagyva magam mögött.
" Vééégre... - gondoltam magamba, miközben a habos testemet zuhanyoztam le, az immár kellemesen meleg fürdőben. Kiszálltam a kabinból, és törülközés közben egyszer csak hatalmas huppanásra lettem figyelmes.
- Auuhh, MI ez a víztócsa itt a folyosó közepén??? - természetesen Onew-hyung tanyált el, ki más lett volna. Kis bűntudat száradt lelkemen, de nem bírtam ki hogy ne nevessek egy kicsit rajta, miután hallottam a többiek kacagását is. Tulajdonképp, elnyerte büntetését, hisz mégis csak ő használta el a tusfürdőmet!!
Jonghyun továbbra is néma maradt, bár talán valamennyire javult a helyzet. Egészen a táncteremig alig beszélgettünk valamit. Tony már várt bennünket a bejáratnál, és bementünk az épületbe.
- Na srácok, öltözzetek át, és akkor nekiugrunk a koreográfiának, rendben? Nyugi, nem lesz túl bonyolult. - mosolygott ránk Tony. Nagyon rendes srác volt, és mindemellett egy rendkívül jó koreográfus, világhírű. Még Michael Jacksonnal is együtt dolgozott, és számomra még mindig hihetetlennek tűnt, hogy mi is egy ilyen emberrel dolgozhatunk együtt. Dehát, ahogy Jonghyun mondaná, a pénz nem hazudik...
- Váltóruhát hoztál, Jonghyun?
Pislogott párat, majd elmosolyodtam. Mi lenne vele nélkülem... természetesen én hoztam el az övét is. Oda nyújtottam neki a táskát.
- Tessék... egyszer a fejedet is én viszem majd utánad!
Erre már ő is elmosolyodott, és megköszönte. Hála istennek, egy őszinte mosoly, végre. Azonban emögött a mosoly mögött is volt VALAMI, ami mégis más volt, mint ami pár nappal ezelőtt. Már teljesen kezdett a dolog aggasztani...
Bementünk az öltözőbe. Jonghyun levette a pólóját, kidolgozott izmai jól látszottak. Tényleg iszonyatosan jó teste van, főleg amióta komolyabban gyúr. Már jó régen láttam félmeztelenül, talán utoljára az Internet waros fellépésén,de na, hát az se volt kutya. Valójában, ha belegondolok, Jonghyun tényleg az én pasi ideálom. Formás lábak és fenék, kőkemény kockás has, kidolgozott hátizmok,ideális vastagságú karok, széles váll... ó, és az az s hajlatú hát! Isteni volt ránézni, főleg, mikor a színpad fényei megvilágították verejtékes testének minden porcikáját. Bevallom, amikor volt alkalmam és nem kellett épp készülődni a következő számra, árgus szemekkel lestem Jonghyunt. Egyedül az a rész nem tetszett, amikor Taemin elkezdte cirógatni. Egyszerűen az számomra nagyon abszurd volt. Fura volt látni, hogy Taemint, aki azért még egy fiatal egyén, ilyenekre veszik rá. Neki már rég a csajokkal kéne foglalkoznia, és nem azzal, hogy a csapattársának a testét tapizza többezer rajongó előtt, amit ráadásnak egyáltalán nem élvez.
Vajon nekünk mit kell majd csinálnunk ebben a számban? ... Lehet hogy ott is félmeztelen lesz Jonghyun? Tulajdonképp, nem bánnám. Csak furcsa, hogy a legjobb barátomról gondolok ilyen piszkosakat.
Miután készen álltunk, bevonultunk a táncterembe.
- Na srácok. A menedzser azt mondta, hogy ennek a produkciónak nagyon... forrónak kell majd lennie. Fanservice ezerrel. Úgyhogy, kérlek, most dobjátok el minden heteroszexuális érzéseteket, és a produkció erejéig is, kalibráljátok kicsit át magatokat... tulajdonképpen, buzivá. - röhögött Tony, mit sem sejtve arról hogy én történetesen "buzi" vagyok. Persze, nem tudhatta, úgyhogy csak egy hamis mosolyt dobva felé vártam, hogy mondja a lényeget.
Tony bekapcsolta a zenét, és mindannyian odagyűltünk a hifi mellé.
- Az első versszak Keyé lesz. "I'm bringin'sexy back" - ennél a sornál fog felgyúlni a lámpa, amely téged világít majd meg. "Them other boys don't know how to act" - itt elkezdesz a színpad közepe felé lassan lépdelni, és nagyon csábos, elszánt, baddass tekintettel fürkészed majd a színpad másik oldalát. A többi sornál ugyanígy.
Csendesen bólogattam, majd megszólalt Jonghyun.
- És én mikor jövök a képbe?
Tony elmosolyodott.
- Te, komám, te most jössz, a második versszaknál. Épp egy hamis cellában, a falnak támasztott háttal, bilincselt kézzel várod Keyt, hogy kiszabadítson a börtönből. "Dirty babe" - ekkor gyúlnak fel rajtad a fények. "You see these shackles? Baby, I'm your slave" Ekkor odamész a cella rácsaihoz, megzörgeted a bilincsedet. A többi sornál nincs teendőd, csak beleélned magad a szövegbe, és célirányosan Keynek mondd.
Jonghyun is bólogatott.
- A következő soroknál Key odamegy a cellához, és az egyik rácsrésen keresztül összedugja a homlokát Jonghyunnal, és farkasszemet néznek. Jonghyun épp a rácsokat fogja, mint egy jól nevelt rab. Ezután a szemkontaktust nem megszakítva, Key lassan végigsimít Jonghyun mellkasán, és utána megnyalja az ujját. Ezen természetesen Jonghyun élvezkedik, és ezután bevadulva széttépi a bilincsét, kitépi a cellaajtót, eldobja, és megkezdődik maga a tánckoreográfia. Az "I'm bringin' sexy back" c. verzénél újra Key jön, a "Dirty babe"-től megint Jonghyun énekel. Ezeknél a szólót az kapja aki épp énekel, de közben azért a másiknak is lesz bőven dolga. Ahol nincs ének, ott szinkronizált tánc lesz. Aztán jön a közép rész, a "You ready?" - most kössétek fel a gatyátokat. Itt kell a legjobban felcsigázni a közönséget. Ennél a résznél Jonghyun mindkét kezével beletúr Key hajába, homokjaitokat összeérintitek, majd Jonghyun... nos, arra gondoltam, hogy nem kell csók, mert az túl nyilvánvaló és egyszerű. Hanem... istenkém, de fura buzi koreográfiát kitalálni! Szóval... Jonghyun végignyalhatna, csak egy nagyon minimálisan, Key alsó ajkán. Ezután már jön a lecsengés: Jonghyun maga mellé csatolja a bilinccsel Keyt, majd bevezeti a cellába, és immár ketten lesznek bent, miszerint Key lett Jonghyun "rabszolgája". Nos?
Csak pislogtam Tonyra. Ez aztán valami. Nem gondoltam volna hogy tényleg ilyen merész lesz. Jonghyunra ránézve leginkább azt láttam, hogy nagyon zavarban van. Mikor ránéztem, gyorsan elkaptam a tekitetem előle, fogalmam sem volt mit gondol, főleg most, hogy ilyen hülye időszakában van.
Engem egyébként különösebben nem töltött el semmiféle undorral a feladat, sőt, talán kifejezetten élvezni is fogom a dolgot...
- Hát, rendben, akkor kezdjük csak el. - mondtam gyorsan, hogy ne filózzunk annyit.
- Azthiszem az elejét nem kell elpróbálni, ugye? Menni fog az. Térjünk át a tánckoreográfiára. Előszöris...
És Tony elkezdte betanítani nekünk, a Sherlock után annyira nem túl nehéz koreográfiát. A pikáns részeket nem próbáltuk el - persze hogy nem, mert Jonghyunnal még mindig kissé furcsán álltunk egymáshoz. Illetve: ő hozzám. Nem tudom, mi lesz ennek a vége: de muszáj lesz beszélnem vele.


2 megjegyzés:

  1. kyaaa *-*
    Ez a koreográfia... kissé... forró, azt hiszem :D
    Olyan jó, amikor reggel az ember felkel, és ez az első dolog, amit olvas :D Kíváncsi leszek, Jonghyun hogy fog Keyvel együtt gyakorolni erre ^^
    *és imádkozik, hogy a koreai SM-es menedzser hyungok idetévedjenek, elolvassák, lefordítsák maguknak, és megvalósítsanak egy igazi JongKey fanservice előadást*

    VálaszTörlés
  2. Oh egy cuki Key szeszog. *-* tetszett, tetszett de legfokeppen draga latos Tony kataktere. Milyen nagy arc az a pali. Isteni. :) bar en Michael melle nem kepzelnek el koerografust ... :) am meg juuuuuhuuuj kovi reszre suhanok is ha csak be nem alszom. :)

    VálaszTörlés